Wednesday, September 29, 2010

EOD call

Allahu Akbar....

Oncall, pm off,oncall,pm off....herm,beginilah hidupku setelah bercuti panjang.. Skrg ni pun tgh oncall,tp brd dlm bilik oncall la...sambil layan fb,membaca, n terus menulis blog...

Subhanallah....

Saya di temani dgn alunan zikir ya lathif....terasa aman damai dan lebih tenteram dgn alunan zikir ini. Stiap kali sy oncall pasti akn saya pasang alunan zikir ini..zikir ini jugak la yang menenangkn sy ketika bertarung nyawa menahan sakit ketika hendak melahirkan muhd al-faateh.sangat menenangkan...

Alhamdulillah...

Diimbas kembali ketika bertarung perasaan, minda dan fizikal untuk memastikan lulus dlm program ijazah perubatan pada 2007 dulu( setelah 5 thn menjalani kursus jabatan perubatan) pelbagai ikhtiar dilakukan demi mencapai impian dan hajat yg kini telah pun dikecapi..syukur padaMu ya Allah....

Lailahaillallah...

Tiada tuhan yang disembah melainkan Allah...pada-Mu ya Allah aku berserah dan bertawakkal...segala yg aku lakukan adalah kerana-Mu...ampunilah aku dalam kepincanganku menguruskan pesakit..itu semua adalah kejahilanku...Moga kepada y kembali ke rahmatullah itu berada dlm payungan rahmat-Mu.... dan ku pohon pada-Mu sisa pesakit yg masih ku rawat itu mendapt petunjuk dari-Mu ya Allah.....

Dengan kalimah subhanallah,walhamdulillah,walaailahaillallahu wallahuakbar...y sentiasa meniti di bibir memberi kemudahan,ketenangan dan keyakinan dalam meneruskan perjuangan...

ALLAHU AKBAR WALILLAHILHAMD................

No comments:

Post a Comment